Happy Halloween!

0kommentarer



Jag älskar att spöka ut mig, det är nästan lite synd att det bara är en gång per år, så det var riktigt kul att hoppa in och jobba just den här helgen. Jag var så taggad på att få spöka ut mig att jag har planerat och förberett ett tag och verkligen gick all in! Jag modifierade en klänning litegrann, jag fixade öron, lösfransar och bruna linser och spanade in olika sminkningar och testade innan för att vara säker på att det blev så bra som jag tänkt. 

Två dagar som rådjur -check! Jag tycker att det blev riktigt bra, speciellt linserna gjorde att det verkligen såg rådjursaktigt ut, men tyvärr hade fulla människor inte lika lätt att gissa rätt ;) det vanligaste var nog att dom gissade kanin, trots att jag hade björnöron.


Halloween över för det här året, men jag har haft en toppenhelg!

Kommentarer uppskattas alltid!

Publiceras ej