Semesterfeeling

0kommentarer


Förra veckan gick vi båda på semester, veckan bjöd inte bara på en helvetesförkylning (vad annars när jag var helt ledig?), vi fick även lite feeling av att äntligen ha tiden att vi drog igång ett projekt som väntat - köket!

Vi gillar egentligen vårt kök, platsbyggda höga skåp, vitt och helt, och köken jag skulle känna mig nöjd med att byta ut det mot kostar hutlösa summor...Vi bestämde oss rätt snabbt för att vi hellre ville fräscha upp det vi hade tills vi har råd att byta till något vi verkligen vill ha.


Bakom barnen ser ni att perstorp-skivorna rykt, och de nya ekbänkskivorna kapades till och passades in innan jag gav mig på dom med hårdvaxolja. Och det ser riktigt bra ut kan jag avslöja ;)

Igår när jag kom hem från jobbet hade Kim rivit kaklet, det läckra grönbruna, skrovliga, smala stående kaklet som nog suttit här sen 70-talet. Det nya kaklet ligger otåligt och väntar på att få komma upp istället. Och den nya köksfläkten också! 


Och en liten bild på det gamla kaklet, för dom som inte sett det ;)

Det är stressigt på jobbet den här veckan och nästa så jag har tyvärr inte mycket tid till att göra något, men veckan efter det är det dags för semester igen, i två veckor så då ska det väl ändå hinnas med något.

Kommentarer uppskattas alltid!

Publiceras ej