Nu närmar det sig...

0kommentarer


Nu har jag jobbat en månad redan, helt galet!! Tiden har sprungit iväg, såpass mycket att jag idag gick på min första semestervecka. Bara två nattpass och två barnkalas kvar, sen äre S E M E S T E R!! :D

En hel vecka ledigt, från båda jobben, sen blir det två veckors jobb innan jag går på semester igen, i två veckor. Hoppas på att vi hinner få lite gjort här hemma, och att vi hinner vara lite lata också. Men kommer sommaren snart? 10 juli och idag frös jag så mycket att jag satte på stolsvärmen i bilen. 10 grader....

Sedan jag gick upp vid 6 imorse har jag hunnit jobba drygt 8,5 timme, handlat för helgens kalas och lagt barn. Ska alldeles strax gå och göra mig iordning för nästa jobbpass och räkna ner.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer uppskattas alltid!

Publiceras ej