På upploppet

0kommentarer


Igår skrev jag min sista tenta. Jag kan helt klart erkänna att jag underskattat den här kursen, man hängde med på föreläsningarna men när man väl satte sig och pluggade var det annorlunda. Däremot kan jag utan att överdriva säga att den här tentan, i jämförelse med uppgifter och gamla tentor, kan bara dra åt .......!
Dom kunde nog inte krånglat till den mer, över huvudtaget. Och jag som oftast gör klart en 5-timmarstenta på en timme satt i 4 timmar, och då skyndade jag mig så mycket jag kunde.
Nej, vidrig var den...

Nu börjar nedräkningen till jag börjar jobba nästa vecka, och sommaren verkar äntligen börja kika fram. Härliga känslor! Har fullt upp fram till arbetsstarten men ska försöka hinna plugga på lite redovisning innan dess. I skolan kör man ju på med en kurs, sen kastar man den åt sidan och gör samma med nästa, och nästa, och nästa...Sen tittar man tillbaka och har glömt nästan allt som ligger ett par kurser bakåt. 
Fördelen är att det kommer tillbaka snabbt, speciellt när man tycker det är kul ;)

Kommentarer uppskattas alltid!

Publiceras ej