Color me Rad

0kommentarer


Som jag längtat! Blev eld och lågor när jag såg att Color me Rad skulle komma till Örebro, och jag som vägrat springa förr bestämde mig för att inte bara köra utan även börja springa regelbundet. Tanken var att öva upp kondisen inför loppet, och komplettera pole'n med något.

Det gick ju rätt bra med springandet, tills jag ramlade av hästen och stukade foten illa, så när det var dags för loppet hade jag inte sprungit på 2,5 månad och foten var fortfarande inte helt bra.

Men det gick! Jag var så sjukt peppad pch man blev så jäkla taggad på alla människor och all färg och glädje, och trots att jag aldrig sprungit 5 km (hann aldrig öka på innan det gick åt skogen) så kändes det knappt jobbigt på grund av det! Visst tog vi det väldigt lugnt för att orka hela vägen, men vi kom ändå i mål hyfsat snabbt.

Det var helt galet kul! Jag hade nästan kunnat hoppa på en till start och sprungit igen bara för att det var så kul! Och vi var så täckta med färg efteråt, överallt, att jag fortfarande inte fått bort riktigt allt ur hårbottnen och öronen ;)


Jag hoppas verkligen dom kör detta nästa år igen, jag är på! Utan tvekan!

Kommentarer uppskattas alltid!

Publiceras ej