Vi ♡

0kommentarer


Jag och barnen har varit själva den här veckan, vi har haft det bra om än dåligt med tid. 
Men lite kvalitetstid har vi hunnit med ändå, man får försöka med små saker. En dag hade jag köpt med fika som vi mumsade i oss efter maten, en dag ville Kira ha samma nagellack som mamma. Och när jag målade hennes naglar ville Milo också ha, och han tyckte nog det var finare än Kira. Gullunge ♡

Även om det går alldeles utmärkt att vara själva finns det stunder jag blir så arg och frustrerad över att få ta allt, att jag är ensam med allt jobbigt hade jag kunnat ta om jag valt det själv men när jag inte har något med det att göra är det annorlunda. En natt var den här veckan var Milo helt otröstlig i lite drygt 1,5 timme, och varje kväll tar det ca 1,5 timme för Milo att somna. Nån dag själv ibland går inte att jämföra med en vecka själv i sträck. Och det här var femte veckan sen november...

Den här gången skulle jag dessutom jobbat ikväll, och Kim kommer hem sent. Tur för mig lyckades jag bli ledig idag, annars hade det både blivit stressigt och jobbigt efter en vecka med mycket jobb, barn och desto mindre sömn. 
Men nu kanske jag kan få sova igen lite istället ;)

Ha en underbar fredagkväll!

Kommentarer uppskattas alltid!

Publiceras ej