Livet rullar på ♡

0kommentarer


Det känns som att allt rullar på i en rasande fart. Sedan förra inlägget har Milton varit hos veterinären och dragit ut 15 (!) tänder. Jag har inte vågat kolla hur många han har kvar, men det är inte många...

Vi var på begravning för min "låtsasmorfar", även om han varit sjuk senaste åren och man vetat att det skulle hända blir det inte lättare för det. Jag har haft turen att inte förlora så många i mitt liv, men förr eller senare blir det väl så..

Eftersom jag var ledig på fredagen sov vi kvar hos mamma när vi ändå var där, och hon har köpt två hästar så hon tyckte att jag skulle passa på att rida. Jag red i 10 år, men senaste 12 åren har det inte hänt många gånger. Det blev en skogstur med mammas kompis, och det gick toppen! Ända tills vi nästan var hemma igen och hästen stack, och jag med min dåliga balans ramlade av. Tur som gick det bra, lite blåmärken och svanskotan fick sig en smäll. Men när jag fick av mig skorna märktes det att jag skadat foten på nåt vänster också, och idag är det fortfarande inte bra och måste lindas. 
Man är ju inte 15 längre... ;)

Den här veckan har jag hunnit med att äntligen fixa min tatuering! Efter 3,5 år fick jag äntligen tummen ur och rosorna blev röda. Känns bra att få det fixat, eventuellt ska det skuggas lite också men annars får den vara.

Det var även jobbpremiär igår, jag var så nervös för att inte kunna något och göra massa fel och allt möjligt, men det gick ganska bra! Det har gått riktigt bra hittills, och det är så roligt! Bara kroppen ställer om sig till att vara allert kl 8 istället för 22 också så blir det nog riktigt bra.  

Kommentarer uppskattas alltid!

Publiceras ej