Grattis alla mammor!

0kommentarer


Jag har verkligen haft en superbra mors dag! Blev uppvaktad med frukost på sängen, paket, blommor barnen plockat i vår trädgård och mys med världens finaste barn. Jag fick något toppenbra, en robotdammsugare :) Det var något Kim var sugen på, och jag är ju den som dammsuger hemma och det är kanske inte det roligaste jag vet...
Så idag har den brummat runt och städat här, det är inte perfekt men lite får man ändå ta ;)

Jag hade varit så sugen på frozen yoghurt ett par dagar så vi tog en tripp till marieberg och mumsade i oss, älskar verkligen att det inte är så sötsliskigt som glass, och lite färsk frukt på det...!

Vi handlade en smultronkruka, smultron, lite jord och gödsel och sånt och fixade lite med träden och buskarna hemma i solen innan läggdags också, och barnen hjälper till och är superduktiga.

Och än är inte dagen slut, nu ska jag vräka i mig lite baguett och skagenröra, och äta glass, jordgubbar och grädde sen.
Riktig höjdardag!! ♡

Avslutar med lite regler att införa inför nästa år om man känner sig missnöjd med dagen ;)

Kommentarer uppskattas alltid!

Publiceras ej